Развиваем творческие способности учащихся средствами информатики
Все преподаватели и учителя по информатике выполняют огромную миссию в сфере образования! Именно они способствуют развитию творческих способностей учащихся! А какие методы для этого используете именно Вы?
Читала вашу роботу, досить цікаві матеріали. Особливо відносно тем наукових проектів. Єдиним залишається у мене два питанн: 1. Як знайти цікаву тему? 2. Як зацікавити цією темою учнів? Можливо маю деяке стереотипне мислення або навіть розчарування в роботі цього напрямку :-(
Тему знайти простіше, а от з зацікавити учнів - складніше! Раніше ще мотивували ті привілеї які давав МАН при вступі у ВУЗи а зараз цього нема... Та і дуже сильно обломує крила контрольна з математики, де завдання чомусь такого ж рівня що і для МАН з математики, при чому такого рівня що переможці обласного рівня олімпад з математики їх розвязуть напрягаючись, не набираючи максимуму балів, а що говорити про простих МАНовців з інформатики? Виникає питання ми на МАНі з інформатики хочемо побачити цікаві творчі проекти чи посередні "презентації" (бачила на МАНі з інформатики і таке), але за рахунок балів на контрольній, які набралися бо розвяки вчасно випадково потрапили кому потрібно в руки, понабирали дипломів? Така постановка питання відбиває бажання брати участь не тільки в учнів... П.С. Минулого року потрапила на МАН міський з інформатики (до цього викладала на вищій школі тому не бачила того) і була просто у шоці від такої "непрозорості" конкурсу робіт...
Читала вашу роботу, досить цікаві матеріали. Особливо відносно тем наукових проектів.
ОтветитьУдалитьЄдиним залишається у мене два питанн:
1. Як знайти цікаву тему?
2. Як зацікавити цією темою учнів?
Можливо маю деяке стереотипне мислення або навіть розчарування в роботі цього напрямку
:-(
Тему знайти простіше, а от з зацікавити учнів - складніше! Раніше ще мотивували ті привілеї які давав МАН при вступі у ВУЗи а зараз цього нема... Та і дуже сильно обломує крила контрольна з математики, де завдання чомусь такого ж рівня що і для МАН з математики, при чому такого рівня що переможці обласного рівня олімпад з математики їх розвязуть напрягаючись, не набираючи максимуму балів, а що говорити про простих МАНовців з інформатики? Виникає питання ми на МАНі з інформатики хочемо побачити цікаві творчі проекти чи посередні "презентації" (бачила на МАНі з інформатики і таке), але за рахунок балів на контрольній, які набралися бо розвяки вчасно випадково потрапили кому потрібно в руки, понабирали дипломів? Така постановка питання відбиває бажання брати участь не тільки в учнів...
ОтветитьУдалитьП.С. Минулого року потрапила на МАН міський з інформатики (до цього викладала на вищій школі тому не бачила того) і була просто у шоці від такої "непрозорості" конкурсу робіт...